Recencies
Hieronder vind je recensies van leerkrachten, directeuren en bestuursleden.
Professionalisering startende leerkrachten
Thomas verzorgt al enige jaren professionaliseringsbijeenkomsten binnen het inductiebeleid voor leerkrachten en onderwijsassistenten. In deze bijeenkomsten staan de woorden passie, deskundigheid en verbinding centraal. De wijze waarop Thomas in staat is om in een korte tijd de leerkrachten/onderwijsassistenten mee te nemen in het vak en hen te laten reflecteren en...
Lees verderCursus tijdmanagement met individuele coaching
Thomas is bij ons op school geweest voor de cursus tijdmanagement. Ik heb zijn deskundigheid als zeer goed ervaren. Ten eerste geeft hij zelf al een erg goed voorbeeld. Hij regelt alles netjes en op tijd, hij komt relaxed over, lijkt zelf alles erg goed op orde te hebben en...
Lees verderTrainingsmiddagen
Thomas begeleidt startende leerkrachten door middel van startersbijeenkomsten binnen de stichting. Hij geeft veel informatie en voorbeelden die gelijk in de praktijk te gebruiken zijn. Wanneer er vragen of onduidelijkheden zijn, kan hij deze goed beantwoorden en verhelderen. Als je zijn adviezen in de praktijk uitprobeert, blijkt dit te helpen...
Lees verderUitdagende groep
Thomas heeft mij ondersteund in het lesgeven toen ik voor een klas stond waarin veel niveau verschil zat, zowel cognitief als in gedrag. Zijn deskundigheid was fijn. Vooral omdat hij in de klas zat, dingen voordeed en we soms letterlijk dingen uitspeelden, dit hielp mij enorm. Met de ondersteuning van...
Lees verderThomas hielp mij de regie in de klas te houden
Thomas was in groep 5 al betrokken bij deze groep om hulp te bieden op sociaal-emotioneel vlak. Ik kreeg deze groep het jaar erna en het was mijn eerste jaar voor de klas. Thomas heeft mij begeleid als startende leerkracht. Hij gaf me tips over hoe ik het beste leiding...
Lees verderTeamscholing
Thomas verzorgt op onze scholen de coaching en intervisie van onze startende leerkrachten. Ook zetten we hem op teamniveau in voor nascholing. Hij is deskundig. Je merkt dat hij zowel theoretische als praktische kennis heeft over de onderwerpen waarover hij spreekt. Leerkrachten worden zich bewuster van hun eigen handelen en...
Lees verder